katjuska

Alla inlägg under februari 2013

Av Katja Kankaala - 26 februari 2013 22:13

Igår var det lite trögt att stiga opp kl 5, efter en veckas ledighet. Men piggna till så pass under dagen, att ett pass gymmet vart det av.Det känns i armarna idag. Imorgon gör jag ett nytt försök,behöver egentligen komma igång med lite mer kondition. Ska ju anmäla mig till Å-varvet :-) .Men oki det är ju några månader kvar.

Av Katja Kankaala - 24 februari 2013 20:59

Jahapps ska prova på detta med att blogga :-) börjar väl med om mig och min familj. Jag är snart 42 gift i 17 år . Har 3 tjejer som är 13,12 & 9 år. Jobbar som kock. Gillar att träna. Just nu blir det rätt mycke styrka, men gillar att springa men inte på löpband. Så det får jag ta itu med till våren. Baka är även sak som jag gillar. Idag vart det en enkel äppelpaj.
Ja det var allt just nu :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards