katjuska

Alla inlägg under maj 2013

Av Katja Kankaala - 30 maj 2013 17:07

Fick komma hem i tisdags. Rätt sliten, men mår ok. Nu en väntan i ca 4 veckor på provsvaren om vilken sorts cancer det var. Jag hoppas att det är en godartad variant. Får ej lyfta tungt nu i första taget. Dom fick lov att ta ca 10 lymfkörtlar. Innebär att styrketräning är uteslutet, men får va ute o gå det var positivt det :-) Man får glädjas åt att det är sommar nu:-) ha det så gott o njut. Kram

Av Katja Kankaala - 30 maj 2013 17:06

Fick komma hem i tisdags. Rätt sliten, men mår ok. Nu en väntan i ca 4 veckor på provsvaren om vilken sorts cancer det var. Jag hoppas att det är en godartad variant. Får ej lyfta tungt nu i första taget. Dom fick lov att ta ca 10 lymfkörtlar. Innebär att styrketräning är uteslutet, men får va ute o gå det var positivt det :-) Man får glädjas åt att det är sommar nu:-) ha det så gott o njut. Kram

Av Katja Kankaala - 27 maj 2013 20:16

Allt har gått bra vad jag vet :-) Ny opererad lite slangar här o där men vad gör det :-) Underbara människor kring mig som tar hand om mig kram ha det så gott.

Av Katja Kankaala - 27 maj 2013 12:15

Är på rummet ,droppen isatt ,väntar bara på att bli skjutsad till operationen.Det blir en låång måndag :-) kram

Av Katja Kankaala - 27 maj 2013 07:15

Oki idag blir det en lång dag. Några timmar kvar tills det är dags att infinna sig på MSE. Men ska bli skönt att bli av med den sjuka knölen i mig.
Hoppas det räcker så. Njut av dagen den kommer ej igen kram

Av Katja Kankaala - 26 maj 2013 07:04

Oj har visst svårt att sova. Imorgon gäller det, operation, ska bli skönt samtidigt son jag är lite nervös inför den. Idag har jag en hel del att fixa.
Ha en skön söndag och njut , kram :-)

Av Katja Kankaala - 19 maj 2013 19:45

Helgen har vart underbar. Hunnit med löprunda bägge dagarna. Planterat lite mer örter. Grillat och bara njutit av det varma vädret. Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar. Sen så är dags att infinna sig på MSE. Är lite nervös inflr operationen. Men det är väl bara bit ihop. Ska passa på och träna i veckan. Sen ska jag ta det lungt dagarna innan. Ha en fortsatt härlig söndagkväll kram

Av Katja Kankaala - 13 maj 2013 06:03

Börjar närma sig. Har många tankar som surrar i huvet just nu. Men då är träningen bra att bearbeta med. Och att jag har en så underbar familj <3 Jag är nog inte lätt att stå ut med just nu. Ska hinna med så mycket innan operationen tycker jag. Jaja har ju hunnit med fönstrena iallafall :-) Och min käre man har fixat klart vår framsida.
Ska ju njuta av det vackra vädret oxå.
Nu ska jag trampa iväg till jobbet snart. Ha en underbar dag :-) Kram

Ovido - Quiz & Flashcards