katjuska

Alla inlägg under mars 2013

Av Katja Kankaala - 23 mars 2013 06:54

Oj va dagarna flyger fram. Veckan har bestått utav jobb och träning. Och var på föreläsning med Paolo Roberto. Den var intressant och rolig.
Igår var jag ute på första löprundan sen i höstas. Det var riktigt härligt.
Gillar att springa utomhus, men inte på vintern. Så det är skönt när det börjar vara isfritt på vägarna.
Idag blir det nog gymmet. Sen ska jag umgås lite med mamsen min.

Av Katja Kankaala - 17 mars 2013 16:50

Det har varit en riktigt härlig helg. Vi var till Romme i lördags och åkte utörs hela dagen. Underbart väder var det oxå. Idag starta jag dagen med ett pass på gymmet. Sedan vart till att baka munkar.

Av Katja Kankaala - 10 mars 2013 11:27

Snart helgen slut. Sitter och väntar på att Nathalies dans ska börja. Ska passa på och strosa på stan undertiden . Träningsfri dag för mig. Vila är bra oxå säger dom :-) Men imorgon är jag påt igen. Ha en skön söndag alla.

Av Katja Kankaala - 9 mars 2013 13:48

Börja dagen på gymmet :-) Åh va härligt pigg man blir av att solen skiner. Mannen min fixa omelett till frukost, satt perfekt efter gympasset. Därefter har jag & Nathalie varit på en promenad, helt underbart i detta härliga väder. Nu ska det spelas lite wii. Och ikväll blir det mello.

Vab

Av Katja Kankaala - 6 mars 2013 21:30

Idag hann jag jobba halva, sen ringde dom från skolan. Yngsta tjejen sjuk :-( hade tänkt träna på ASK men fick bli lite träning på hemmaplan istället, med träningsbollen. Jaja bättre än inge alls. Får ta igen det imorgon :-)

Av Katja Kankaala - 4 mars 2013 05:50

Så var denna helg slut. Haft besök av en kär vän till familjen. Besökt Tuna Park med barna. Yngsta gick runt med mig, dom andra två försvann iväg med sina vänner :-) Inhandla en träningsbok inklusive boll på bokrean. Måndagen börjas med arbete sedan träning på ASK.

Ovido - Quiz & Flashcards