katjuska

Alla inlägg under april 2013

Av Katja Kankaala - 28 april 2013 18:26

Härligt att det inte vart strejk. Nu kan jag lägga min energi på det viktiga för mig just nu. Ska om några veckor operera mig för bröstcancer. Även om den är liten så går det åt enorm energi sen jag fick beskedet. Vilket är ca 1 1/2 vecka sedan. Men det ska gå bra det här. Missar Å- varvet även iår hinner ej träna ordentligt innan dess. Men vad gör det får träna inför min egen kamp istället. Ta vara om varann och kramas mycket.

Av Katja Kankaala - 16 april 2013 06:55

Var helt inställd på att det var lördag när klockan ringde. Men ack så fel jag hade :-). Sitter nu på bussrn på väg till jobbet, dimmigt ute. Har tränat 4 dar isträck så idag är det vilodag. Behövs det med. Imorgon tänkte jag ta cykeln istället. Det var ett tag sedan.
Tag vara på denna dag den kommer inte i repris ;-)

Av Katja Kankaala - 12 april 2013 06:47

Har alldeles glömt bort att blogga. Tiden den bara rusar iväg. Påsken har vart men vart är våren ? Förhoppningsvis snart så :-). Har iallafall kommit igång med löpträningen. Går si så där. Men skam den som ger sig :-)
Åker kollektivt just nu, då passar jag på att hoppa av halvvägs och går raskt hem. Idag blir det från TP och hem ca 4,5 km. Ha en underbar dag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards