katjuska

Alla inlägg under maj 2013

Av Katja Kankaala - 7 maj 2013 06:45

Igår vart jag hela 42 år :-) fick spa saker utav mina kära barn :-)
Nu är det 3 veckor kvar till operationen. Har tränat en hel del under helgen. Blir vilodag idag. Träningen är mitt sätt att bearbeta allt just nu.
Härligt att det är varmare nu : )
Kramar till alla

Av Katja Kankaala - 1 maj 2013 20:34

Valborg fira vi vid Hällby IP, lotterier,brasa och fyrverkerier blev det. Idag har jag tränat ihop med en av mina döttrar. Det vart intervallträning & backträning. Därefter gav jag mig på gräsmattan och diverse annat ute. Hann även med fönstrena på nedre våningen :-) härligt att hinna med en del tråkjobb innnan operationen. Sen vart vi bjudna på restaurang av min käre pappa. Så ja jag har haft en bra extra ledig dag :-) Kramas mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards