katjuska

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Katja Kankaala - 14 augusti 2013 17:30

I söndags fick jag åka till akuten, hade sån tandvärk så ajaj. Inte bra få det på en helg

eftersom det inte finns några tider till tandläkare då. Men dom var snälla och gav mig värktabletter på akuten så jag skulle klara mig till måndagen. Så i måndags var det bara och bege sig till provtagning för att lämna lite blodprover inför cellgifterna. Därefter bar det iväg till tandläkaren, var det konstaterades att jag hade hål :( Så igår var det först till Cancercentrum och få dos 2, därefter återigen till tandläkaren, fick 4 bedövningvar innan det tog, sedan drog han ut tanden på ett kilevipp, nu går kroppen på högvarv utav cellgifter, kortison och antibiotika. Men känner mig pigg och glad för det :) Tog en cykeltur till ASK idag och körde ett pass där, sedan bakades det lite bullar :)

Ovido - Quiz & Flashcards