katjuska

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Katja Kankaala - 24 november 2013 16:52

Denna helg var det tanken att bara ha ett barn hemma,

men tyvärr så vart det inte så.

Dom två andra insjukna rejält med halsont,värk i kroppen och över 39 i feber.


Nu får jag dock hålla tummarna att jag själv klarar mig.

Är ju nästan 3 veckor sen jag fick sista cellgifterna, vet ej riktigt hur min kropp kommer att klara av det.

Har ju haft enorm tur hitintills när någon har vart sjuk.


Plus att det är min sista vecka hemma innan det är dags att återvända till arbetslivet.

Ser ju framemot det, så en orsak till varför jag helst vill undvika att bli sjuk.


Och det var ju inte roligt för tjejerna att bli sjuka just nu heller

Nadja skulle ha följt med sin kompis till Norrtälje och det hade hon ju sett framemot.

Och Linnéa skulle ha vart på fest med elever från Lettland och sovit över på skolan med dom.

Så ja det vart lite tråkigt för dom.

Men har försökt pyssla om dom så gott jag kan.


Vi hann ändock med öppethus på Faktoriet.

Nadja verka lite intresserad av den skolan.

Men ska besöka även Stålfors i veckan.


Ha det gott och sköt om er   


Ovido - Quiz & Flashcards