katjuska

Alla inlägg under november 2013

Av Katja Kankaala - 5 november 2013 18:56

Äntligen så var det då dags för dos nr 6 den sista   

och ja jag hoppas ju då innerligen att det var det.

Men visst känns det lite ovisst men man håller ju tummarna.

Samtidigt som det var såå skönt att det var sista så vet jag att det inte är helt över för det.


Biverkningarna kommer att göra sig påminda ett tag framöver fortfarandes.

Dom gjorde sig ju påminda med illamåendet redan här på eftermiddan så det är bara bit ihop.

Som tur är att man får en massa motmedicin mot det och andra diverse åkommor som kommer.


Kommer att se ljusningen idet hela i januari då är förhoppningsvis strålbehandlingen oxå klar.

Så ja jag kommer att få springa hos dom på Cancercentrum ett tag till :)

Nu kan ju bara bli bättre ;)

Ska nog låta håret börja växa ut här om några veckor, det ska bli spännande att se om det blir annorlunda som en del säger men lovar att lägga ut bilder då.


Kramar i massor till alla   


Av Katja Kankaala - 4 november 2013 19:12

  Imorgon var det dags då, äntligen den sista dosen av gifter :)

Både ser framemot det och inte, för vet ju vad som väntar mig i några veckors tid.

Men det är bare och bita ihop och ja jag får ta i lite extra nu märker jag, men det är det värt.


Men hoppas att jag aldrig mer behöver gå igenom detta helskotta igen.

Beundrar alla barn som tampas igenom dyligt och deras föräldrar vilka kämpar.


Sen längtar jag till december, då ska jag börja jobba igen och JA jag längtar dit ;)


    

Av Katja Kankaala - 4 november 2013 17:00

Har äntligen orkat få mina hissgardiner klara och uppsatta.

       

Det var lite pillergöra och trixande men nu så ;)

Av Katja Kankaala - 3 november 2013 09:00

Igår vart det ett besök på skogskyrkogården här i Hällby.

Det är otroligt vackert på kvällen.

Tänder ljus på minnesplatsen för alla våra nära och kära, många att minnas och hedra.

      

Svårt att få bra bilder med mobilen i mörkret.  

Ovido - Quiz & Flashcards