katjuska

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

Trötthet eller latmasken ? :)

Av Katja Kankaala - 9 oktober 2013 14:47

Idag har jag vart så in i bombems trött, ont i kroppen och ja lat oxå.

Det har tagit all energi för mig att förflytta mig från punt A till B, kroppen känns tung som bly.

Har försökt peppa mig själv med hjälp av Pauolo Robertos inlägg på Instagram, twitter och faan och hans moster,

men nope idag hjälpte inte ens det.

Haha biter väl snett med underkäken idag ;)


Det värsta är att jag får ju så dåligt samvete för att jag inte drar iväg till gymmet eller går på promenad.

Ja jag vet att man ska ta det lungt mellan varven, men jag kan inte rå för det, är väl något fel på en,

mamma kanske tappa mig som liten haha.


Okej sydde ett kuddöverdrag iallafall. Och så har jag kollat på Under the Dome, vilket jag måste nog fortsätta följa.

Verkar vara en serie i min stil.


Förstår inte att man ska ha sån värk i kroppen, som vid influensa ungefär, fast utan feber,

hmm ingår kanske i biverkningarna.

Vilka verkar vara hur jädrans många som helst och så olika från person till person.

Latmasken kanske oxå gör det ;)


Nästa vecka är det dags igen, ser då inte framemot det, som min kusin sa man har bara lust att gömma sig dom sista gångerna.Hon har fått liknande behandling mot sin bröstcancer för 11år sen.

Det är väl för man vet vad som väntar en och att det känns som biverkningar bara blir värre vart efter.

Försöker hålla humöret uppe, det är bara 2 gånger kvar, sen får man se hur det blir.

Ska träffa läkaren nästa vecka, så vi får väl se vad hon har att säga.


Nej nu ska denna "latmask" försöka få någe gjort idag ;)

Kan ju försöka åtminstone få ihop middag till Familjen ikväll.

Och imorgon får jag se till att bita ihop rätt så allt inte blir snett haha.
För det är inte cancern som ska styra mitt liv det är JAG

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja Kankaala - 27 april 2015 20:54

I lördags var det då dags för Women´s Health Halvmarathon. Är mäkta stolt över mig själv    Klara den på 2h 19min 56s. Hade som mål att klara den på 2h 30 min.       Uppladdning innan loppet.       Där gick starten :)       ...

Av Katja Kankaala - 10 mars 2015 14:55

Eftersom jag vart hemma idag, så passa jag på att baka lite glutenfritt bröd :)     1 limpa                               2 dl bovetemjöl                      Går bra att blanda andra mjölsorter 1 dl majsmjöl                          ba...

Av Katja Kankaala - 10 mars 2015 06:41

Idag blir det att vabba, händer ej så ofta nu för tiden. Vilket är rätt skönt, har nog fått min dos av det när tjejerna var små :) Men idag så ska jag pyssla om våran lillskrutta, hon hostar och hostar stackarn. Gjorde iordning lite citron & ho...

Av Katja Kankaala - 9 mars 2015 06:44

Åh så härligt att ha en extra ledig dag, det var ett tag sedan :) Plus att jag kör kort vecka endast 3 dagars jobb härligt, härligt      I helgen passa jag på att få lite kvalitetstid med min käre make, händer alltför sällan just nu. Gick p...

Av Katja Kankaala - 24 januari 2015 08:48

Att få en vanlig förkylning nej inte jag. Har då istället fått rosfeber, hmm inget att leka med, har jag konstaterat. Den erfarenheten hade jag gärna vart utan. Har nog inte vart så här sjuk sen jag fick sista dosen cellgifter och insjukna i in...

Ovido - Quiz & Flashcards