katjuska

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Katja Kankaala - 22 september 2013 19:16

Nej men va tiden springer ifrån en haha. Har tänkt sätta mig ner och skriva några rader,

men det har bara gått förbi på någe sätt. Men nu så tar jag mig lite tid igen.

Det har vart födelsedags firande hela förra helgen. Gästerna fick smörgåstårta + en massa annat.

 

Har försökt orka träna förra veckan,har gått halvskapligt. Är ju så förbaskat trött hela tiden.

Nåja imorgon ska först cykla till Munktell och träna lite, sedan trampar jag nog förbi jobbet en sväng och säger hej till mina kära kollegor som får slita dagarna långa :). Därefter bär det iväg och lämna lite blodprover inför tisdagens behandling. Och så ska jag trampa hem igen, det blir en lagom runda :)

På tisdag är det dags igen då, får en annan sort då, hoppas biverkningarna är ungefär detsamma.

Är tacksam att jag har fått mått rätt skapligt hela tiden.

Fortsätt att njuta utav den vackra hösten.

Ovido - Quiz & Flashcards