katjuska

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Katja Kankaala - 23 september 2013 14:45

Vissa dagar behöver man bita ihop lite extra

och plocka fram lite mer sisu, för att orka idag är det en sådan dag ;)

Sängen såg väldigt lockande ut idag och ja soffan också.

Men va fasiken blir ju inte piggare utav att ligga där hela dagen.

Så nej det var och hopp i träningskläder, trampa ner till Munktell och träna sig lite,

därefter trampa vidare till lasarettet och lämna blodprov inför imorgon, därifrån raka vägen hem, hungrig, trött och svettig.

Tog mig en välförtjänt dusch. Lunchen satt extra fint pastasallad med lax och själklart knäckemacka.

Och därpå la jag mig äntligen ner i soffan och fick min belöning av en tupplur.

Känslan är rätt skön när man får saker gjorda fast inte orken finns riktigt där :)

Nu lite kaffe imig så orkar jag kanske resten av dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards