katjuska

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Katja Kankaala - 30 september 2013 16:01

I lördags åkte jag ,Linnéa och Nadja till Ikea, alltid hittar man någet där.

Och tiden bara rusar iväg där inne :)Inhandla lite tyg plus andra diverse små prylar och lite fika fick det oxå bli ;)

     

I söndags var jag först på en promenad med min käre man, sen lite små pyssel här hemma,

innan det var dags att åka till Let´s Move med Nathalie.

Linnéa hängde med som sällskap, vi passa på och gick en runda till Vilsta.

 

Helt underbart väder var det.

På kvällen hade jag fått för mig att det kunde vart kul att spela Bingolotto,' var ca 15 år sen sist.

Jo men tjohej vad händer om inte strömavbrott precis innan det ska börja,tjohej och när kommer strömmen tillbaks jo 10 över 8 när det har slutat, ja så det vart inte mycket till spel här inte.

Idag tog jag en cykeltur till ASK igen :) Väl hemma igen fick jag för mig att rensa lite, så härligt så ;)




Ovido - Quiz & Flashcards