katjuska

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Katja Kankaala - 28 september 2013 07:51

Igår passa jag på och träna lite, börja med att yoga i ca 20 min här hemma. Attans va stel man kan vara då, haha glad att ingen ser en när man försöker göra rörelserna,snacka om stel som en pinne  : ))

Tog därefter och hoppa upp på cykeln trampa mina 7 km till ASK. Lite styrketräning på 45 min fick det bli.

Sedan cykla jag till jobbet och hälsa på mina kära kollegor, härligt att träffa dom och våra gäster.

Det värmer i hjärtat när dom gamla saknar en. Passa på och krama om dom lite. Dom blir så glada av lite beröring, många är ju så ensamma, så en liten kram gör så mycket.

Passa även på och få i mig lite mat och kackla lite med chifen :)

Cykelturen vart på 2 mil, helt okej när man inte är helt tipptopp ;)

Varefter det var dags att trampa hemåt igen. Kvällen bestod av lite hämtmat och småglutta på Idol.

Idag ska jag nog ta en tripp till Ikea och därefter ingen aning det får man se sen ;)

Ha en underbar helg kram



Ovido - Quiz & Flashcards